Legújabb lieblingem… 560 le hátsó keréken….
Legújabb lieblingem... Kapott egy egyedi long tube leömlőt kerámiázva, 200 cellás katalizátort és kipufogót. Plusz picit megírtam, de csak finoman. 560 le hátsó keréken....
Legújabb lieblingem... Kapott egy egyedi long tube leömlőt kerámiázva, 200 cellás katalizátort és kipufogót. Plusz picit megírtam, de csak finoman. 560 le hátsó keréken....
2019 M750d az új Bosch MD1CP002 vezérlővel. 400 -> 460hp 760 -> 920Nm Azért, amikor betölti a 3.2-bart, akkor még én is elvigyorodtam, ami azért ritka...😎
AMG-s nap a mai.... Brabus G63 AMG, amit fokoztam még egy kicsit.... 660le és 997Nm. Haladós lett a tejfölös doboz...
Amikor az izomautó is lehet még izmosabb.... +34 le és 30Nm (és nem mellékesen -3 liter fogyasztás normál használatnál...)
Az autó, amiből tényleg átmutatsz 250-nél : "még van 2 sebesség haver".... 🙂 Az autó, ami alatt nem a Föld forog, hanem maga alatt forgatja azt. 780Le és 950Nm
Sokan vannak, akik szeretnének egy kis dinamikát a jól megszokott jetjükbe, ámde nem szeretnék levenni a hengerfejet, erősebbre cserélni a szeleprugókat, esetleg a chargert. 2 év fejlesztése után megszületett a megoldás : szervízcsatlakozón keresztül módosítható…
2009 márciusától a gyártók kifejezett kérésére a Bosch, mint generál beszállító, újfajta hardverrel ellátott motorvezérlőket hozott forgalomba. Egy Tricore típusú processzor családot vezettek be, ami megakadályozza a motorvezérlő felülírását (anti-tuning protection). Nyilvánvalóan ezzel próbálják visszafogni…