Természetesen a korszerű befecskendező rendszereknek köszönhetően a jet-skiket is elérte a megújhodás szele és (hála a Zöldek áldásos tevékenységének) a nagy cégek váltottak a régi kétütemről négyre.
Ezzel elérhetővé tették a chiptuning megjelenését a jetelők legnagyobb örömére.
A Rotax 2003-ban kihozta első négyütemű, feltöltős motorját, mely motor akkoriban 185 lóerőt tudott. 2004-re megszületett az addig sem gyenge motor utódja és debütált a Bombardier Rxp-ben már 215 lóerőre hizlalva.
Nyugodtan kijelenthetjük, +30 Le elérése nem nehéz, még úgy sem, hogy szem előtt tartjuk a káros-anyag kibocsátás előírt maximumát!
Tehát mindenki, aki az alábbi típusokkal rendelkezik, ezentúl bátran gondolkozhat egy kis teljesítménynövelő kúrán:
- Bombardier Sea-Doo RXP
- Bombardier Sea-Doo RXT
- Bombardier Sea-Doo GTX LIMITED
- Bombardier Sea-Doo GTX WAKEBOARD
- Bombardier Sea-Doo GTX
- Bombardier Sea-Doo SPORTSTER – SPEEDSTER – CHALLENGER – UTOPIA
Azok megnyugtatására, akik esetleg más típusú jet-et szeretnének izmosítani, eláruljuk, hogy a következő listában találhatóak már fejlesztés alatt állnak:
- Honda AquaTrax F-12X
- Honda AquaTrax R-12X
Nem mellékesen pedig az idei évtől (2010) megvan a kiolvasó a Kawasaki Ultra 250 – 260-hoz is.