…HOGY NE A BENZINKUTAS LEGYEN A LEGJOBB BARÁTOD…

Amennyiben az autód gyári szoftvert használ, biztos lehetsz benne, hogy csökkenthető a fogyasztása.

Sokan keresnek meg azzal, hogy Õk igazából nem szeretnék, hogy erõsebb legyen, “csak egyen kevesebbet”.

Természetesen ez is megoldható, sõt elárulom, hogy még ebben a formában is erõsebb/dinamikusabb lesz az autó, hiszen a kiszélesített dinamikatartomány az egyik kulcsa a fogyasztás csökkenésének.

Mivel te a számok embere vagy, számoljunk együtt:

Például:

Tegyük fel, hogy átlagosan 1,5 literrel csökken az üzemanyagfogyasztásunk 100 km-en. Az üzemanyag literenkénti ára legyen 410 forint.

  • 100 kilométerenként ez +615 forintot jelent.
  • 1 000 km esetén: +6150 forint
  • 10 000 km esetén: +61 150 forint

Valljuk be, ez nem rossz befektetés annak tükrében, hogy a módosítás NINCS negatív hatással az autóra.

Screenshot_2019_11_08_19_02_58

Ki áll az X-treme tuning mögött?

Üdvözöllek, én Nagy Richárd vagyok, 23 éve foglalkozom chiptuninggal és annak oktatásával. Ezen az oldalon hasznos információkkal látlak el az ECU programozással elért teljesítménynöveléssel kapcsolatban. Érdemes ezt akkor is végigolvasni, ha nem az én ajánlatomat választod.

Számomra minden autó egyformán fontos. Hozzáállásban nem teszek különbséget sem egy Dacia, sem egy AMG vagy akár egy Ferrari között sem.

Olcsó húsnak híg a leve. – Tartja a mondás.

Valóban így van?

Járj utána kivel dolgoztatsz!

Az egyik legfontosabb dolog, hogy legyél bizalmatlan. Velem is! Alaposan nézd meg, hogy kit engedsz turkálni a járműved “agyában”.

Egy hibásan megírt vezérlés nem csak az autó számára lehet veszélyes, hanem az autóban utazok testi épségére is. Ez a “chippelés” egyáltalán nem játék. Egy ilyen beavatkozás csak alapos ismeretekkel és nagyfokú odafigyeléssel lehet sikeres.

Egy hibásan megírt ECU vezérlés nem mindig felismerhető.

  • Ha tuning és néhány km után vészüzemmódba kapcsol az autód, sejtheted hogy honnan fúj a szél. Ez a jobbik eset!
  • A rosszabbik az, amikor az autó működik, de az új ECU program apránként nyírja: mondjuk a hajtásláncodat vagy a nagynyomású szivattyúdat esetleg az automata váltódat. Ebben az esetben lehet, hogy 5000-10 000 km múlva egy messziről is jól látható javítási összegbe fogsz belefutni. (…ami elkerülhető lett volna.)

Szóval:

Némileg csúsztatás lenne azt mondani, hogy az olcsó program rossz és kerüld. Kaphatsz olcsón jó programot, de nagyon alaposan járj utána és ne feledd: ha valami túl szép, hogy igaz legyen az általában nem az. 

Legyen megfelelő állapotban az autód.

Ez evidens.

Egy jó állapotban lévő autóban a chiptuning ugyan nem tesz kárt, de ha nincs minden rendben a kocsiddal akkor érdemes első körben szervizbe vinned.

Mennyi az annyi, ha velem

csináltatnád meg az autódat?


Információk

Amennyiben kérdésed van, hívj bátran:

+36 20 981 93 13

Egy ilyen beavatkozás ára több tényezőből tevődik össze. Nagyban befolyásolja az autód típusa. A leggyorsabban úgy tudsz árat kérni, ha felhívsz.

A másik lehetőség, hogy ezt az űrlapot kitöltöd. Ebben az esetben figyelj arra, hogy a helyes adatokat add meg.

GARANCIA.

Amennyiben mégsem tetszik a módosított szoftver, visszaállítjuk a gyári állapotot. Természetesen ebben az esetben nem kell fizetned.